Skip to content
Primary Navigation Menu
Menu
  • About KSJ
  • Editors
  • Mission Statement
  • Publishing ethics
  • Contact
  • Guidelines for Authors
  • Review Process
  • Volumes
  • Polski
  • Deutsch

 

 

Volume 8 No. 3/2020

Editors, Editorial Board, Table of contents

Notes on Contributors

Articles:

Zainab Hadi Knehir, Hadi Akbari, Mohammad Ghazanfari – The role of Iraqi EFL-Learners’ out-of-class study strategies in their language achievement

Nicola Morea – An investigation of the relationships between students’ future L2 selves and L2 performance in two secondary schools in England

Giuseppe D’Orazzi – Influences of willingness to communicate and foreign language enjoyment on second language learners’ motivation

Emese Schiller, Helga Dorner – A multi-perspective analysis of adult learner differences in foreign language learning: Motivation, autonomous learning and self-regulation

Anna Parr-Modrzejewska – Post-method principles at work: Evidence from lower primary integrated EFL classroom in Poland

2021-01-25

Konińskie Studia Językowe
ISSN 2353-1983
elSSN 2353-5148

Czasopismo Konińskie Studia Językowe zostało umieszczone w części B wykazu czasopism naukowych Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego. Informacja została ogłoszona 23 grudnia 2015 roku. Za publikację artykułu w KSJ przyznawane jest 20 punktów.

Konińskie Studia Językowe są indeksowane w następujących bazach danych:
Central and Eastern European Online Library (CEEOL)
Cite Factor
EBSCO
Google Scholar
The MLA International Bibliography
Open Academic Journal Index
Research Bib Academic Research Index

Designed using Unos. Powered by WordPress.