Skip to content
Primary Navigation Menu
Menu
  • About KSJ
  • Editors
  • Mission Statement
  • Publishing ethics
  • Contact
  • Guidelines for Authors
  • Review Process
  • Volumes
  • Polski
  • Deutsch

 

 

Volume 8 No. 1/2020

Editors, Editorial Board, Table of Contents

Notes on Contributors

Articles:

Sibel Söğüt, İlknur Keçik – A corpus-based analysis of stance adverbials as hedges and boosters in English argumentative essays of American university students and Turkish non-native university students

Haldun Vural – English speaking self-efficacy and its relations with personality traits

Nguyen Thi Tu Trinh, Elena Schmitt – A case study on the role of project-based learning in improving university students’ speaking skills: From theory to practice

Marzieh Bagherkazemi – Teachers’ positive and negative oral feedback patterns and their discoursal realization: The case of four communicative EFL classes

Klaudia Gajewska – Polish intermediate students’ reception of storytellingbased games in EFL secondary school instructed speaking practice: An action research study

 

2021-01-08

Konińskie Studia Językowe
ISSN 2353-1983
elSSN 2353-5148

Czasopismo Konińskie Studia Językowe zostało umieszczone w części B wykazu czasopism naukowych Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego. Informacja została ogłoszona 23 grudnia 2015 roku. Za publikację artykułu w KSJ przyznawane jest 20 punktów.

Konińskie Studia Językowe są indeksowane w następujących bazach danych:
Central and Eastern European Online Library (CEEOL)
Cite Factor
EBSCO
Google Scholar
The MLA International Bibliography
Open Academic Journal Index
Research Bib Academic Research Index

Designed using Unos. Powered by WordPress.