Skip to content
Primary Navigation Menu
Menu
  • Über KSJ
  • Redakteursrat
  • Missionsziele
  • Publikationsethik
  • Kontakt
  • Hinweise für Autoren
  • Begutachtungsverfahren
  • Ausgaben
  • Polski
  • English

 

 

Band 7 Nr. 2/2019

Redakteure, Redakteursrat, Inhaltsverzeichnis

Herausgeberkommentar

Über Autoren

Artikel

Shannon McCrocklin – Dictation programs for second language pronunciation learning: Perceptions of the transcript, strategy use and improvement

Teresa Siek-Piskozub – Learner agency in students’ EFL learning narratives

Katarzyna Papaja – To fear or not to fear CLIL: Some remarks on the role of anxiety in a CLIL classroom

Joanna Zawodniak, Mariusz Kruk – Boredom in the English language classroom: An investigation of three language learners

Rebecca L. Chism – From student to teacher: Professional development through blogs

Aleksandra Wach – The changing perspectives on learners’ L1 in L2 teaching: Recommendations in L2 teacher training handbooks over the last five decades

2020-02-12

Konińskie Studia Językowe
ISSN 2353-1983
elSSN 2353-5148

Czasopismo Konińskie Studia Językowe zostało umieszczone w części B wykazu czasopism naukowych Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego. Informacja została ogłoszona 23 grudnia 2015 roku. Za publikację artykułu w KSJ przyznawane jest 20 punktów.

Die Koniner Sprachstudien finden Sie in den folgenden Datenbanken und Suchmaschinen:
Central and Eastern European Online Library (CEEOL)
Cite Factor
EBSCO
Google Scholar
The MLA International Bibliography
Open Academic Journal Index
Research Bib Academic Research Index

Designed using Unos. Powered by WordPress.